Monday, January 26, 2009

Jeg savner deg...

Jeg savner deg, hver eneste dag, hver eneste natt...

Dagene mine virker tomme og meningsløse uten deg, ensomme dager...
Fordi du ga meg en følelse jeg aldri har kjent før, og som du fortsatt gir meg. Du satte et smil på alle mine triste tanker, og fikk problemer til å virke så ubetydelige. jeg savner å se inn i øynene dine og føle meg trygg, uansett om det var krig utenfor.

jeg savner alle gangene du var bekymret for meg og alle gangene du savnet meg, men mer enn annet savner jeg gleden inni meg hver eneste gang jeg så deg. Den var ubeskrivelig hver eneste gang, og jeg ville ikke byttet den ut med noe.

Du fikk meg til å føle meg helt spesiell, en følelse bare du har klart å gi meg, og følelsen av at så lenge vi var sammen bedtydde ingent annet. Jeg savner deg fordi du er den eneste jeg stoler på, den eneste jeg tror på, og den eneste jeg har gitt hjertet mitt fult og helt til.

Jeg savner det nydelige annsiktet ditt, den deilige kroppen din, og den varmen du ga meg. I mine øyne er du perfekt, så perfekt et menneske kan bli.

Jeg savner å snakke med deg, jeg hater å ikke vite hvordan du har det, jeg er livredd for at noe skal skje når ting er slik. Jeg har hjertet i halsen hver eneste gang det har vært en bilulykke i ditt området, og helt automatisk speider jeg etter deg, hvorenn jeg er...i håp om å bare få et glimt av den fantastiske personen som betyr så mye for meg.


Jeg savner deg fordi du var den beste vennen jeg noensinne har hatt..



og fordi jeg elsker deg...





9 comments:

I said...

Skjønner at du savner den personen.. Nydelig skrevet.
Håper det går bra med deg i kveld og at du ikke savner altfor mye. <3 ..Som du sa; la oss stikke til Sverige og leve livet...(: En eller annen gang.. Om ikke altfor lenge håper jeg. Love

I said...

Har anbefalt deg på bloggen min.. (:

Anne Marthe said...

Håper det blir bedre snart :)

AlexandraEi said...

Aww det var den søteste dikte! Håper det går bedre med dere!

Marta said...

så bra skrevet! og nydelig bilde..:)

Camilla Didriksen said...

Så utrolig fint skrevet! Håper det går bra :)

Anne Cathrine said...

Fint innlegg ;) Var så bra skrevet!

http://caths.ipublish.no/

Regine said...

Uff :(
fint skrive.. kjenner meg veldig godt igjen, har det på samme måte med ein anna fyr..

håper det ordner seg på ein eller anna måte for deg. klem=)

http://www.regine.devote.se/

I said...

Har du fått sovet ut litt? Og er du bedre i øret? :o) <3