Monday, January 26, 2009

Min start på 2009..

Året begynnte på en herlig hyttetur med mine kjære, men det var ikke lenge før det var back to real life... skolen, og jobbene! Og selvfølgelig mine to yndlinger som har fått hatt ferie mens jeg har kost meg på hyttetur:)

De første ukene på skolen har vært h.a.r.d.e!! Matten ser ikke ut til å bli min nye bestevenn i år heller dessverre. Men noe posetivt er det jo, veldig koselig å komme tilbake til skolen og møte alle og titte på de kjekke guttene. Spesielt koselig å komme tilbake til min kjære venninne Ida, som jeg er så glad for at jeg har møtt:) Dere må sjekke ut den herlige bloggen hennes Frøken Bamserud

Så stort sett har begynnelsen på det nye året vært helt greit, mye kunne vært bedre, men mye kunne vært verre også.


Slenger inn noen bilder fra de siste ukene:

Ida og jeg var en tur i Tryvann:



Mine to små gullunger:




Et bilde fra hytteturen:



1 comment:

I said...

JA til mer Tryvann :) Eller bygge hopp på jorde.. MÅ MÅ :)