Thursday, February 26, 2009

Long time, no see..

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men jeg har en unnskyldning (ihvertfall for denne uka)
Jeg har nemmelig ligget rett ut med inf
ulensa, over 40 i feber og alt som følger infulensa, pluss at jeg har vært så heldig og fått omgangssjuke i tilegg! pjoh....


Meen nå går det heldigvis på bedringensvei og skal faktisk bevege meg ut av huset i morgen (ja du leste riktig, UT av huset...etter 6 dager i senga...) Blir spennende får jeg nesten si da! Vell ihvertfall skal passe hesten til min venninne Liv, hun har fått en herlig liten paint med det fancy navnet;What'a Expencive Hobby!! Han er 6 år og kjempesøt, bare se selv;



Ellers har det kommet helt umennesklige mengder snø her jeg bor, og det er jo supert når jeg kan stå på brett, men ikke så supert når jeg må bruke 4 timer hver dag på å måke!
De siste helgene har vært herlige, for 2 uker siden var jeg sammen med Ida og hennes søte venninner:) Vi var ute i oslo, på litt forsjellige steder og danset natten lang!? hehe


Ida og meg i godt humør:)


Helgen som var nå tilbrakte jeg hos min kjære venninne fra russebussen, Tonjee! Og vi hadde det koselig selv om vi griner over at vi ikke er 20 ennå og måtte gå på kjipe utesteder! Tilslutt endte vi hjemme i soffaen til Tonje, med mezztv-quiz og potetgull!

*Bilde kommer*

Nå skal jeg lage litt middag, leie en film og slappe av med søss:) Kos dere videre denne torsdagskvelden:)

4 comments:

Anonymous said...

Søtt bilde av hesten - og søte jenter!

Sarah Palin said...

Sv; takk :D Din blogg er også fin :) Søøt hest!

I said...

Fin hest :o)

Håper du koser deg masse i kveld vennen! <3 Håper på update i morgen :o)

Puss

Maria said...

Åh, har vært syk selv, ikke gøy, så masse god bedring! Søt hest btw ^^,