Wednesday, March 4, 2009

En liten shoppingrunde redder dagen...

Første skoledag på 2 uker, trenger jeg å si mer?! Joda, jeg klarte å snuble meg ut av senga, og stå på bussholdeplassen med bare den hvite underlagsmaskaraen, bare halvparten av håret hadde funnet vei inn i hårstrikken (det var et tappert forsåk på en hestehale)og en sammenleggbar brødskive med sjokoladepålegg i hånda! nam:)


Eeen liten gladnyheten mellom all sutringa: Snart blir det hund i huset, vi besøkte valpene på mandag...blir umulig å velge en! huff...


Er han ikke nydelig?!


Skoledagen ble heldigvis litt bedre, grein meg hjennom mattetimene først (huff og huff), mens kjemien var mer som en åpenbaring accually! (kan ha noe med at den ene av de to skoletimene gikk med på å evaluere skolen! men vi liker å tro det ikke var sånn:))

På vei hjem hadde NSB driti seg ut nok en gang, ingen tog mellom asker og drammen.... det resulterte i usedvanelig mye forsinkelser hele dagen..og når toget omsider etter 1 time hadde sneglet seg fra Oslo S til Asker stasjon, visste det seg at det var ikke bare jeg som skulle ta bussen hjem, jeg + 100 sinte nsb-brukere som forlangte at den stakkarslige bygdebussen skulle være buss for tog! stakkars bussen:(

Vellvell, det som reddet dagen min var den lille shoppingrunden jeg ga meg selv:D Og selvfølgelig gikk turen til min yndlingsbutikk; Zara:


Her er dagens kjøp:





Jepp veeldig fornøyd...






6 comments:

Astrid said...

Hunden er jo bare kjempesøt!

Anonymous said...

Så søt kjole! Kjøpt på Zara sa du? Missunnelig på deg som skal få hund i huset, har to hjemme jeg også, men ser de alt for sjelden! Gleder meg til å få min egen.

I said...

Ååh, så nydelig den hunden er! <3

Digger den røde jakken også! Lekker ^^

I said...

Var kjempegøy :) Men ganske ekkelt å stå i heisen. Så litt bra at du ikke ble med, ikke dagen for å øve seg på t-krok akkurat.
Tok bare den minste railen, hihi. Må få til en hoppsession på et jorde som vi har snakket om da! <3

Synd med i kveld ja :'( Skikkelig også.

L said...

Så cute jakke... Må prøve å finne meg noe lignende. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Har bodd her i usa i to uker. Alt er helt annerledes enn hjemme. Savner Norge.. Venner, familie, bilen min, vanlig mat...Håper jeg venner meg til det...

Monica said...

Så fin jakke!

www.moniicaa.com