Thursday, March 12, 2009

Men jag tänker på dom underbara ögona dina...

Solen var fremme såvidt i går, og det var herlig! Jeg var nok ikke den eneste som drømmte meg vekk til sommeren! Men våknet til snøstorm mildt sagt i dag, så drømmene ble fort byttet ut med lengsel..Klarer nesten ikke å vente til første dag jeg kan gå med tøysko ute på bar bakke!



Tenker mye på fremtiden om dagen, og neste vår har jeg tenkt å tilbringe utenlands! Gleder meg:) Foreløping skal jeg reise helt på egenhånd, noe som jeg tror kan bli veldig bra! Veldig få jeg egentlig kunne tenke meg å reise bort med, noen som kjenner deg fra før av! Men jeg vet om to jeg gjerne skulle hatt med, Ida jenta mi, og en som jeg har tenkt mye på i det siste..


Livet står litt stille om dagen, derfor er jeg litt lei meg...usminka og sliten..

Selv om jeg tenker på denne personen, ser det nok ut til at han er likedan som alle andre gutter...så jeg brude glemme han! (hvis jeg klarer..)

Foresten begynt å sikle litt på ebay igjen, så kanskje kommer det noen spennende kjøp fremover:)
Spesielt på utkikk etter unike og spesielle kjoler, band tees og morsomme solbriller til sommeren!



Hva er deres beste ebay kjøp? :)


4 comments:

Johanne said...

kjempefin blogg!!:D ebay er digg, men jeg er ikke så flink til å finne frem mellom alle tingene.. :P

du vet at det bare er google/blogger som kan kommentere?

I said...

Så trist med gutten. :( Men han er ikke verdt din oppmerksomhet, han har dummet seg skikkelig ut! Skjønner at det ikke bare er å skru av en knapp for å glemme han, men håper ikke du vil reise bort med han da hvertfall.. <'3

Det er flott at du har så positiv innstilling til utlandet da :D Godt å se frem til. Og koselig at du vil ha med meg :) Jeg må bare finne ut av kaoset først.

Du er like vakker uten sminke som med! <3

Og ebay høres rått ut :) Gøy å ha noe ikke alle har (:

Andrea said...

Johanne...jeg er ikke så god på blogg ennå, hvordan ornder jeg det?:) hadde tenkt å svare på bloggen din, men den er jo bare for inviterte;)

Anonymous said...

Har faktisk aldri kjøpt noe på ebay før!