Sunday, March 15, 2009

Girls nigth out..

Juhuu, temabursdag er noe av det morsomste jeg vet! Og i går feiret vi MJ's 20 års dag, med sportstema! Jeg skulle være amerikansk fotballspiller, heldig med den for min fetter (som jeg er veldig stolt av) spiller på det norske landslaget i am. fotball...så snill som han er var han ikke sen med å sende ned drakt:D


Det var en herlig kveld, selv jeg aldri kom så langt at jeg dro ut på byen (var kanskje like greit så mye sprit jeg hadde beregnet til meg selv denne kvelden) ! ops..


Anyways...hjemturen var morsom, siste nattbuss hjem...endte med at jeg løp frem og tilbake over bytorget for jeg var så usikker på hvilken bussholdeplass nattbussen kom til...OG JA jeg hadde fortsatt på meg det herlige kostymet...og gjett om folk glante...hele torget konkluderte til slutt med at jeg måtte være en av jentene fra glamourmodellene.. huff jeg dauer!

(Jeg kan berolige dere med at jeg kom meg trygt hjem, for da jeg stod på den ene bussholdeplassen så jeg pluttselig en lapp hvor det stod "nattbussen går fra børsen" og DA spurta jeg tilbake! tror ikke det var det mest elegante folk så den kvelden)

Her er ihvertfall noen bilder: Enjoi:D









Hva er deres morsomste tema for "temabursdag"? :D

4 comments:

Anonymous said...

hva pleier du å spise på en hverdag og en helgedag til vanlig? (frokost, lunch osv)

Andrea said...

Heheh, hva hadde det med dette innlegget å gjøre?:p

I said...

Hihi. Du var kulest :D:D

I said...

Morsomste tema jeg har vært med på tror jeg må være bad taste. Hatt det et par ganger, hihi. Men all utkledning er gøøy :)