Saturday, March 7, 2009

Løkka is just for the big kids...

Aff for en kjedelig lørdag dette ble, dagen startet kl halv syv for jeg måtte åpne butikken i dag! Hadde gledet meg til kvelden, for skulle ta noen øl med skolevenninne mine på løkka! Men den gang ei, i all gledesrusen og lykkedansingen glemte nemmelig lille dumme Andrea det er bare de store jentene som kan dra ut på løkka:( *snufs*

Såå med andre ord, lørdagskvelden tilbringer jeg hjemme...ensom og forlatt:O såå hvis du har lyst å besøke meg hadde det vært supert;D

Hva gjøre dere på lørdagskvelden?:)


Jeg bruker tiden til å koose med bamsene mine...



Tulle med kameraeet...


Og slækken på senga med fiilm..:)




Og sist men ikke minst; brukt tiden på å være kreativ:

8 comments:

Lisa. said...

Kjempekule øreringer! Du er flink :)

Astrid said...

Det er morsomt å være litt kreativ :)

Anonymous said...

Kjipt at kvelden ble sånn! Men ble et par veldig kule øreringer av det da! Sånne vil jeg og ha!

I said...

Stilig med perler på øreringene! :o) Det er så mye man kan gjøre med perler. Hihi.

Synd du ikke fikk tak i leg. da.. Og kjedelig at du var ensom hjemme. Men hvis det er noen trøst så er jeg veldig ensom også.

Stilige bilder da :) Pena mi <3

Og angående reising.. Jeg vurderer det sterkt nå.. Bare jobbe litt først. Og når dte gjelder naken kis under brettet.. Haha! Hadde jeg aldri turt.. Men en digg fyr i surfeshorts, ja takk..Eller hva? :D

Luuve yah <3

I said...

Ja, sant.. Det gjør jo søndagen enda verre, hihi.

Men skal du studere noe der da? Eller bare leve livet? =) Det er ikke noe man kan oppleve når som helst, nei.. Åh, jeg begynner å tenke mye på det også.

Hihi, Chase er deeilig. :):) Men jeg synes ikke noe om å ha bilde av en person naken på et snowboard. Men undertøy/badetøy er flott. Hihi.

Regine said...

Fin blogg! Fine bilder, og dritkule solbriller!!

http://www.regine.devote.se/

Regine said...

Takk:)) lillebror har laga headeren og eg har gjort resten:)

Håper du får ein kjempefin dag!

http://www.regine.devote.se

I said...

Massemasse lykke til i morgen <3